StellarLikes – Twój partner w osiąganiu większego sukcesu w mediach społecznościowychstellarlikes
rating-stars5.0
Burger button

Polityka Zwrotów StellarLikes

Ogólna Polityka

W StellarLikes zadowolenie klienta jest naszym priorytetem. Jeśli nie jesteś zadowolony ze swojego zakupu, możesz zażądać zwrotu pieniędzy w ciągu 30 dni kalendarzowych od oryginalnej daty zamówienia. Wszystkie wnioski o zwrot muszą być składane przez Wsparcie na Żywo w celu weryfikacji i rozstrzygnięcia.

Opcje Zwrotu

Zwrot na Oryginalną Metodę Płatności

Zwroty na oryginalną metodę płatności są przyznawane tylko w następujących przypadkach:

  • Zduplikowane Opłaty: Wiele opłat zostało naliczonych podczas płatności za to samo zamówienie.
  • Brak Dostawy: Zamówiona usługa nie mogła zostać dostarczona na podane konto w ciągu 72 godzin od zakupu.

Uwaga: Zwroty na oryginalną metodę płatności nie będą przyznawane w następujących przypadkach:

  • Działalność oszukańcza (np. fałszywe metody płatności, nieuzasadnione chargebacki).
  • Promocja nieautoryzowanych lub wysokiego ryzyka usług finansowych.
  • Konta powiązane z podejrzaną działalnością finansową.
  • Treści związane z hazardem lub zakładami.
  • Treści promujące narkotyki, broń lub nielegalne towary.
  • Usługi związane z hackingiem, naruszeniami lub nielegalnym nadzorem.
  • Treści polityczne lub kampanie.

W tych przypadkach StellarLikes zastrzega sobie również prawo do zakończenia konta użytkownika i utraty pozostałych sald.

Zwrot na Saldo Konta StellarLikes

W większości przypadków zwroty są uprawnione do zwrotów jako kredyt salda na Twoje konto StellarLikes. Dotyczy to:

  • Niezadowolenia z jakości usługi.
  • Wolniejszej niż oczekiwano dostawy.
  • Przypadkowego lub nieprawidłowego wyboru usługi.
  • Nieprawidłowych kwot zamówienia.

Uwaga: Zwroty mogą być odrzucone lub częściowo zatwierdzone, jeśli wniosek jest składany podczas gdy zamówienie jest już w toku.

Proces Zwrotu

Aby zażądać zwrotu:

  1. 1. Skontaktuj się z Wsparciem na Żywo, aby otworzyć zgłoszenie zwrotu.
  2. 2. Nasz Zespół Senior Support przeanalizuje Twoją sprawę i odpowie w ciągu 5 dni roboczych.
  3. 3. W przypadku zatwierdzenia:
  • Oryginalna metoda płatności: Otrzymasz potwierdzenie zwrotu od naszego procesora płatności. Środki mogą pojawić się w ciągu 7-14 dni roboczych, w zależności od Twojego banku.
  • Saldo konta StellarLikes: Kredyt zostanie przyznany natychmiast.

Wykluczenia Zwrotu

Nie oferujemy zwrotów w następujących przypadkach:

  • Zamówienia złożone przy użyciu kodów kuponowych lub promocji.
  • Użytkownicy naruszający nasze Warunki Użytkowania.

Prawo do Odrzucenia Zwrotu

StellarLikes zastrzega sobie prawo do odrzucenia zwrotów w przypadkach:

  • Powtarzających się lub nadużywających roszczeń zwrotowych.
  • Dowodów nadużycia lub wykorzystania naszego systemu lub polityk.